18 September 2008

ku kembali...


hurmmm, lebih kurang seminggu tak dapat login kat blogger, akhirnya dapat jugak aku kembali ke sini. Rupa-rupanya nak kena register balik e-mail address kat google, baru dapat login. Patutlah tak asyik username error je sebelum ni. Sengal dan menyusahkan betul...

Apa-apapun, semalam adalah hari yang paling aku tak suka, termasuk hari ini. Aku amat mengantuk dan letih. Namun terpaksa datang ke site semula (walaupun aku cuti hari ini), menyambung kerja semalam yang tak dapat disiapkan. Sampai bila la agaknya server ni error dan tidak up ni. Hilang akal aku dibuatnya untuk trouble-shoot masalah yang memang ganjil bagi aku yang baru setahun jagung kerja dalam bidang ni. Memang mencabar minda. Nak tak nak, terpaksa kena buat. Macam sial je rasa. Ada senior pun, tak boleh nak tolong.

No comments: