23 September 2008

Gerammm!!!



Grrr, geram betul rasanya! Nak buat kerja pun susah. Lappie aku semakin hari semakin teruk. Flickering memanjang. Tergedik-gedik. Kalo sebelum ni, ketuk-ketuk manja kat skrin dah ok. Tapi sekarang, ketuk-ketuk marah jadi semakin teruk. Punca terjadi macam ni sebenarnya sebab drop dalam kereta minggu lepas. Sedang asyik memandu, entah macam mana minah sorang ni bleh tetiba overtake keta aku kt sebelah kiri, then dengan sewenang-wenang cipan dia membelok masuk sebelah kanan, tanpa memberi signal. Aku dah dekat giler dan nak terlanggar budak pompuan bahalol tu. Nasib baik sempat emergency break. Dia plak bleh buat bodoh je. Memang bodoh pun budak tu. Sekali tengok kat belakang, beg lappie dah terjatuh atas lantai. Adusss, tak dapat diselamatkan! Memang bengang giler time tu. Tengok budak bahalol tu dah blah. Kalo tak, maunya aku maki habis-habisan kat situ juga. Puasa tak puasa, bila amarah dah memuncak, sesiapa pun tak boleh halang. Geram betul aku kat budak tu.

Petang tadi melawat sepupuku, Biby yang bersalin anak sulung. Dapat baby perempuan. Lupa pulak namanya. Kalau maknya pun dah sehektar panjang namanya, anaknya apa lagi. Sebenarnya dah masuk 3 minggu dia bersalin. Tapi disebabkan segan nak melawat sorang-sorang, hari ini baru tergerak hati nak ke sana. Itu pun sebab Arsyafiera yang ajak. Ajak Za, dia pun on je. Ok le, boleh buat teman. Kalau tak, haram aku nak ke sana sorang-sorang.

No comments: